Mittaamme jatkuvasti asiakastyytyväisyyttä ja nyt on aika julkistaa tuloksia.
Lähetämme asiakkaillemme kyselyn ilmalämpöpumppuasennuksen jälkeen. Kysymme asiakkailtamme suosittelisivatko he palvelujamme tuttavilleen ja kolleegoilleen asteikolla 0 – 10.
NPS-kyselyssä ”Suosittelijaksi” määritellään vain jos asiakas on antanut kysymykseen arvosanan 9 tai 10. ”Passiiviseksi” suosittelijaksi katsotaan jos arvosana on asteikolla 7 – 8. Arvosanalla 0-6 annettu arvosana katsotaan kategoriaan ”Arvostelija”.
Saamamme arvosana jakautuu seuraavasti (Vastauksia meille on annettu yhteensä 1340 kpl):

Palvelukokonaisuus ja sen onnistuminen on monen asian summa. Asiakkaan tarpeen huomioiminen, aikataulujen paikkansapitävyys, hinnoittelun selkeys, laadukas työnjälki, laadukkaat tuotteet, käytönopastus ja neuvonta sekä vilpitön palveluasenne ovat asioita joihin asiakkamme ovat olleet erityisen tyytyväisiä. Saimme hyvin myös kirjallista palautetta jotka on nähtävissä alla:
Klikkaa kuvaa katsoaksesi asiakkaidemme vastaukset: